Bližajo se poletne počitnice. V času poletnih počitnic smo pripravili tedenske likovne programe za otroke, ki bi želeli svoj prosti čas preživeti kreativno, zabavno, kvalitetno, likovno, pisano, poučno, družabno in nepozabno.
Za ta čas, od junija in do konca avgusta smo pripravili likovne programe, na katere se bo možno udeležiti na dva možna načina. Otroka lahko prijavite na 4-urne likovne počitnice ali na 8-urne likovne počitnice. 4-urni program poteka vsak teden vsak delavnik med 9. in 13. uro, 8-urni program pa med 8. in 16. uro. Program pri 8-urnih likovnih počitnicah vključuje tudi topli obrok.
Likovne delavnice so namenjene vsem otrokom od 5. – 12. Leta starosti.
Likovne počitnice potekajo v našem ateljeju, na Rimski cesti 12, Ljubljana. Atelje je prostoren in zračen. Nahaja se v pritličju ferantovega vrta. Imamo ogromen vrt, zato smo z otroki tudi veliko zunaj, pred ateljejem in v bližini ateljeja, kadar imamo kakšne likovne projekte v okolici.
Termini:
- 1. teden) 26.6.-28.6.2024 (3 dni)
- 2. teden) 1.7.-5.7.2024
- 3. teden) 8.7.-12.7.2024
- 4. teden) 15.7.-19.7.2024
- 5. teden) 22.7.-26.7.2024
- 6. teden) 29.7.-2.8.2024
- 7. teden) 5.8.-9.8.2024
- 8. teden) 12.8.-16.8.2024 (4 dni)
- 9. teden) 19.8.-23.8.2024
- 10. teden) 26.8.-30.8.2024
Cena: 4 – urni program, teden dni: 150 eur, (1. teden (3 dni) 90 eur, 8. teden (4 dni) 120 eur)
Cena: 8 – urni program, teden dni: 260 eur, (1. teden (3 dni) 156 eur, 8. teden (4 dni) 208 eur)
Kdo sestavi program in kaj so prednosti našega programa?
Program smo sestavili likovni pedagogi, ki sledimo likovnemu razvoju otroka. S pomočjo našega znanja in izkušenj lahko ugotovimo na kateri stopnji likovnega razvoja je otrok in temu primerno zastavimo in izpeljemo likovne naloge.
Oblikovanje likovnega programa s strani likovnih pedagogov prinaša več pomembnih prednosti:
Strokovno znanje: Likovni pedagogi imajo specializirano znanje o razvoju otrokovega likovnega ustvarjanja in kognitivnih procesih, ki so povezani z umetniškim izražanjem. To jim omogoča, da program zasnujejo na temelju najnovejših spoznanj s področja pedagogike, psihologije in umetnosti.
Prilagajanje potrebam otrok: Likovni pedagogi so sposobni prepoznati individualne potrebe otrok glede na starost, razvojne značilnosti, interese in sposobnosti. Zasnovan program zanje lahko prilagodijo tako, da ustreza različnim skupinam otrok in njihovim specifičnim potrebam.
Učinkovite metode poučevanja: Likovni pedagogi poznajo različne učinkovite metode poučevanja, ki spodbujajo otrokovo likovno ustvarjalnost in razvoj. S svojim strokovnim znanjem lahko izberejo najbolj primerne metode in tehnike za spodbujanje otrokovega likovnega izražanja.
Varovanje otrokovega razvoja: Likovni pedagogi so pozorni na vse vidike otrokovega razvoja in skrbijo, da je likovni program primeren in varen za otroke. To vključuje uporabo varnih materialov, primerne likovne tehnike ter ustvarjanje spodbudnega in navdihujočega okolja za likovno ustvarjanje.
Stimulacija kreativnosti: Likovni pedagogi spodbujajo otrokovo kreativnost in domišljijo ter mu nudijo priložnosti za raziskovanje in odkrivanje svojega likovnega izražanja. Zasnovan program bo tako oblikovan, da bo spodbujal otrokovo ustvarjalnost in mu omogočal razvijanje lastnih idej in konceptov.
Evalvacija in izboljšave: Likovni pedagogi so sposobni oceniti učinkovitost likovnega programa in prepoznati morebitne pomanjkljivosti ali izboljšave. Sistematično ocenjevanje programa omogoča nenehno izboljševanje in prilagajanje, da bi bolje ustrezal potrebam otrok in njihovemu likovnemu razvoju.
Zaradi vseh teh razlogov je pomembno, da je likovni program zasnovan s strani likovnih pedagogov, saj lahko le tako zagotovimo kakovostno in učinkovito likovno izkušnjo za otroke, ki spodbuja njihov celostni likovni razvoj.
Zakaj bi za otroka izbrali naš počitniški program ?
Naš likovni program ponuja številne koristi in prednosti za otroka. Tu je nekaj razlogov, zakaj je naš likovni program dobra izbira za preživjanje prostega časa:
- Izražanje kreativnosti: Likovno ustvarjanje omogoča otrokom izražanje svoje kreativnosti na različne načine. Slikanje, risanje, oblikovanje in druge likovne vsebine omogočajo otrokom, da izrazijo svoje ideje, občutke in domišljijo skozi umetnost.
- Razvijanje fine motorike: Pri likovnem ustvarjanju otroci uporabljajo različne drobne motorične spretnosti, kot so risanje črt, barvanje, rezanje, lepljenje in oblikovanje. To pomaga pri razvoju fine motorike, ki je pomembna za pisanje, manipulacijo s predmeti in druge vsakodnevne dejavnosti.
- Spodbujanje samozavesti: Ko otroci ustvarjajo umetniška dela, se naučijo zaupati svojim sposobnostim in idejam. Uspehi pri likovnem ustvarjanju lahko okrepijo otrokovo samozavest in mu pomagajo razvijati pozitivno samopodobo.
- Razvijanje opazovanja: Likovno ustvarjanje spodbuja otrokovo sposobnost opazovanja okolice in podrobnosti. Otroci se učijo opazovati oblike, barve, teksture in druge vizualne elemente, kar krepi njihovo sposobnost vizualnega zaznavanja in razumevanja sveta okoli njih.
- Izboljšanje koncentracije: Likovno ustvarjanje zahteva potrpežljivost in osredotočenost, saj otroci pogosto porabijo veliko časa in truda za dokončanje svojih umetniških del. Ta proces lahko pomaga izboljšati otrokovo sposobnost koncentracije in vzdržljivosti.
- Razvoj domišljije in problematičnega reševanja: Likovno ustvarjanje spodbuja otrokovo domišljijo in ustvarjalno razmišljanje. Pri reševanju likovnih izzivov in težav otroci razvijajo sposobnost reševanja problemov in razmišljanja zunaj ustaljenih okvirov.
- Ustvarjanje občutka za estetiko: Likovno ustvarjanje otrokom pomaga razviti občutek za estetiko in lepoto. Skozi likovno umetnost se otroci učijo ceniti umetniška dela ter razvijati lasten okus in kritično presojo.
Z vsemi temi koristmi naš likovni program omogoča otrokom bogato likovno izkušnjo, ki spodbuja njihov celostni razvoj in jim omogoča raziskovanje ter izražanje sveta skozi umetnost.
Katere likovne vsebine bodo otroci spoznali na likovnih počitnicah?
Otroci so deležni ustvarjanja na vseh likovnih področjih, saj so še v fazi odkrivanja njih. V tem času smo pozorni, da jim predstavimo prav vse in seveda na prav način, saj se bodo kasneje lahko na podlagi kvalitetne celostne izkušnje odločili kaj jih pravzaprav zanima. Seveda s pomočjo likovnega pedagoga / pedagoginje, ki jih v tem procesu spremlja.
Otrokom predstvimo likovne vsebine tudi z vidika poklicov, ki se navezujejo na obravnavane likovne vsebine, saj želimo, da otroci likovnega sveta ne enačijo le z eno možnostjo, kot se pogosto pojavlja kot osnovna ideja. Umetnik sem, torej sem slikar. Otrokom predstavimo možnosti: lahko postaneš arhitekt, lahko si industrijski oblikovalec, lahko si fotograf, likovni pedagog, grafični oblikovalec, kipar ali slikar, scenograf, učitelj in še in še je možnosti, ki jih likovni svet ponuja.
Seveda pa je veliko poudarka na risbi, sliki in kiparstvu, saj so ta tri področja nekako temelji za vsa izhodiščna polja v likovni umetnosti. Sploh risba, ki je osnova.
Skratka vse likovne naloge so zasnovane tako, da vsaka nekako zajema neke osnovne pojme določenega področja, ki ga želimo otrokom približati skozi zabavno ustvarjanje.
Kaj je razlika med celoletnim tečajem za otroke in likovnimi počitnicami ?
Trudimo se, da bi otroci prišli v stik z likovno umetnostjo že v zgodnjem otroštvu, zato želimo spodbujati njihovo kreativnost in psihofizično sposobnost v njihovem prostem času. Počitnice so pogosto dobra možnost, da se lahko otroci intenzivneje vključijo v takšen program. Na likovnih počitnicah lahko otroci v kratkem obdobju dobijo strnjen vpogled v likovni svet.
Na celoletnih tečajih otroci z njihovo udeležbo kreativnost spodbujajo temeljiteje. Tukaj gradijo na kontinuiranosti in krepijo vztrajnost v procesu likovnega razvoja pod mentrstom za daljše obdobje. Likovne počitnice so primerne za otroke, ki bi želeli spoznati likovni svet ali za tiste, ki bi želeli preživeti dodten čas v stiku z likovnimi vsebinami.
Največja razlika med likovnimi počitnicami in celoletnim likovnim tečajem za otroke je v temeljitosti vsebin, saj je program na celoletni ravni lahko osnovan na daljšem časovnem obdobju.